השקעות נדל"ן במודיעין

השקעות בנדל"ן במודיעין

מחפשים דירה להשקעה? מודיעין היא הבחירה הנכונה. מחירי הדירות בעיר זינקו בשנה האחרונה בין 10 ל12 אחוז! הודות לצמיחה המופלאה של העיר: בנייה חדשה, שטחים ירוקים, מוסדות חינוך ותרבות ועוד.

מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן?

כולנו רוצים להבטיח לעצמנו עתיד כלכלי טוב ומבקשים לדאוג כי כאשר נצא לפנסיה, נוכל לחיות ברווחה ללא דאגות. על כן, חשוב היום לדאוג למחר ולמצוא אפיקי חיסכון והשקעה אשר יניבו תשואות יפות ויספקו לנו הכנסה עתידית. בעולם כולו ובוודאי בישראל, רכישת דירה להשקעה, נחשבת למשתלמת במיוחד. הסיבה לכך נעוצה בין היתר בעובדה כי מחירי הנדל"ן בארץ נמצאים בעלייה מתמדת ועל כן הרווח מהשקעה כזו יכול להיות גבוה. איך מתחילים? הצעד הראשון כמובן הוא לבחור את היעד המתאים ומודיעין נחשבת בשנים האחרונות ליעד חם להשקעה נדל"נית ומיד נפרט מדוע. אם התקבלה החלטה על רכישת דירה להשקעה, חשוב מאוד לפנות לבעל מקצוע, אשר יסייע בבחירת הנכס המתאים מבחינת עלות ההשקעה והתשואה הצפויה.

מודיעין – השקעה נדל"נית משתלמת

מחירי הנדל"ן בשנים האחרונות עלו באופן ניכר במספר ערים בארץ כמו רעננה, רמת השרון וחיפה עם עליות של 2-8 אחוזים בממוצע, אולם פנינת הנדל"ן של שנת 2016 היא ללא ספק העיר מודיעין, אשר מחירי הדירות בה זינקו בשעה האחרונה ב10-12%. זאת למרות העובדה כי משווקות בעיר מאות דירות במסגרת מחיר מטרה ומחיר למשתכן – רכישת דירה במחיר מוזל. כדי לסבר את האוזן, להלן מספר דוגמאות למחירי הנדל"ן במודיעין: בשנת 2015 דירת 2 חדרים בעיר עלתה כ 830 אלף שקל ועתה המחיר נע סביב 930 אלף שקל. מחיר דירה בת 4 חדרים זינק ממחיר של 1.60 מיליון שקל ל1.85 מיליון וכדומה. העלייה המרשימה הזו במחירי הנדל"ן במודיעין נובעת מההתפתחות המהירה של העיר בשנים האחרונות, הבאה לידי ביטוי בבנייה חדשה, בסביבה ירוקה, באוכלוסייה איכותית ובריבוי מוסדות ושירותים לתושב. כל אלו הופכים את מודיעין ליעד אטרקטיבי למגורים ולהשקעה.

מיקום גאוגרפי מעולה

בעת רכישת דירה למגורים או להשקעה, המיקום הוא הפרמטר החשוב ביותר, הקובע הן את שווי הנדל"ן והן את איכות החיים. מלבד העלייה המדהימה במחירי הנדל"ן בעיר, התברכה מודיעין באיכות חיים שאין שנייה לה. העיר ממוקמת בין תל אביב לירושלים ועל כן המתגוררים בה נהנים מכל העולמות: קרבה למרכז התעסוקתי הגדול בארץ הנמצא בתל אביב ובאזור גוש דן ובד בבד, קרבה לעיר הבירה, עם הנופים והאטרקציות שבה ובאזור כולו. למתגוררים בעיר גישה נוחה ברכב ובתחבורה ציבורית לכל הערים השכנות, גם בזכות תחנת הרכבת ואל נשכח כמובן את מזג האוויר הנפלא ממנו נהנים התושבים, בזכות הקרבה להרי ירושלים. מודיעין היא שילוב יוצא דופן של עיר, עם כל השירותים הדרושים לתושב, לצד מגורים באווירה נינוחה של טבע ושלווה.

סביבה ירוקה

כ50% משטחה של מודיעין הוא שטחים ירוקים והיא מלאה בפארקים מרהיבים, חורשות ושדרות ירוקות. כמו כן, מובילה העיר מהפך בשמירה על איכות הסביבה ומאפשרת לתושבי העיר להפריד פסולת בצורה טובה ויעילה, התורמת משמעותית להפחתת זיהום האוויר. האוכלוסייה במודיעין וסביבתה מורכבת ברובה מתושבים אקדמאיים, במעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, כאשר ישנו שילוב בין אוכלוסייה של מבוגרים, התורמים רבות לקהילה, לבין זוגות צעירים ומשפחות אשר מעניקים לעיר את צביונה המיוחד.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך