שופינג וקניות במודיעין – מרכזי הקניות השווים של מודיעין


העיר מודיעין משופעת במרכזי קניות לטובת התושבים, בהם ניתן למצוא סניפים של רשתות הביגוד הבינלאומיות, רשתות חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, חנויות בוטיק, לייף סטייל, ריהוט ואבזור הבית, רשתות פארם וכמובן בתי קפה, מסעדות ואוכל מהיר. קבלו הצצה לכל המקומות השווים בהם תוכלו גם לצאת לקניות וגם ליהנות.

קניון עזריאלי מודיעין

קניון מודיעין, מקבוצת קניוני עזריאלי, הוקם בשנת 2008 ונמצא בלב העיר. לקניון שתי קומות המשתרעות על שטח ענק וכן חנייה תת קרקעית. הקניון פועל בכל ימות השבוע ומצאת השבת.

מה אפשר למצוא בקניון עזריאלי? בקניון ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות ורשתות בתחומים שונים: אופנה, קוסמטיקה ויופי, ספורט, בתי קפה ועוד. מבין הרשתות הבינלאומיות הפועלות בו, ניתן למצוא את רשת הביגוד הספרדית MANGO , את ZARA ואחותה הצעירה PULL&BEAR , אמריקן איגל האמריקאית ו BILABONG  האוסטרלית. גם רשתות הביגוד המקומיות פועלות בקניון, ביניהן: קסטרו, הוניגמן, רנואר, פוקס, תמנון, טוונטי-פור-סבן וזיפ. רשתות ההנעלה אלדו, ניין ווסט, מרשה בלרינה, מרקו ואוריגנלס גם כן בעלות סניפים בקניון. בנוסף פועלות בקניון רשתות הספרים סטימצקי וצומת ספרים, רשתות המשקפיים קרולינה למקה, דורון אופטיק ואירוקה וגם סניף של סופר פארם. גם בתחום האוכל ישנו מגוון רחב של אפשרויות, החל ממקדונלד'ס, בורגרס בר, ארומה ועד לסניפים של ג'פניקה, קפה גרג, קפה לנדוור ורולדין.

  • שעות פעילות : 
    בימים א'-ה' בין השעות: 09:30-22:00
    בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00-15:30
    במוצאי שבת וחג פתיחה – שעה מצאת השבתעד 23:00
  • כתובת: לב העיר 2, מודיעין מכבים רעות
  • פרטי התקשרות: 08-9705551

ישפארו סנטר

אחד ממתחמי הקניות הגדולים בעיר מודיעין הוא הישפארו סנטר המתפרש על פני 25,000 מטרים רבועים, ומספק חוויה של קניות, בידור ותרבות. למתחם מגרש חניה רחב הבא לתת מענה למבקרים, והוא פתוח בכל ימות השבוע ובמוצאי שבת.

מה אפשר למצוא בישפארו סנטר? במתחם תמהיל מגוון של חנויות החל מרשתות הביגוד הגדולות, כמו מגה ספורט, קסטרו, פוקס, פוקס הום, תמנון, הודיס, אפרודיטה ועוד. כמו כן ישנו מתחם השייך כולו לחנויות לריהוט ביתי, שם ניתן למצוא סניפים של רהיטי ריבירה, אירופלקס ועמינח. בתחום ההסעדה המקום מציע מגוון של מסעדות ובתי קפה, כמו מקדונלד'ס, ארומה, סניף של דרך היין וגם את הפאב האירי "אוסליבן". למחפשים אחר בילוי בעיר, בישפארו סנטר ישנם אולמות קולנוע, מסלולי באולינג וגם מתחם משחקים לילדים ונוער.

  • שעות פעילות : 
    בימים א'-ה' בין השעות: 09:30-21:30
    בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00-15:00
    במוצאי שבת וחג פתיחה – חצי שעה מצאת השבת. סגירה – 22:30
  • כתובת: שדרות המלאכות, מודיעין מכבים רעות
  • פרטי התקשרות: 08-9719214

מרכז מסחרי קייזר סנטר

קייזר סנטר במודיעין הינו אחד מהמרכזים המסחריים השכונתיים הגדולים בעיר, המונה מעל ל 40 חנויות ובתי עסק שונים. המבנה, הנמצא בין שכונת שמשוני לשכונת קייזר, מתפרש על פני שתי קומות וכולל חנייה קדמית ואחורית.

מה אפשר למצוא בקייזר סנטר? במרכז המסחרי ניתן למצוא חנויות נוחות המספקות שירותים שונים, כמו מספרה, מכבסה, טמבורייה, שירותי תיקונים לטלפונים סלולריים ועוד. במקום פועל מרכז לטיפולים קוסמטיים, חנות לכלים חד פעמיים ואביזרים לימי הולדת, חנות יודאיקה וגם חנויות בוטיק לבגדי היריון, בגדי ילדים ועוד. בתחומי האוכל, שוכנים במרכז בית קפה, קונדיטוריה, פיצה ודוכן שווארמה.

  • שעות פעילות : 
    בימים א'-ה' בין השעות: 08:00-23:00
    בימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-15:30
    במוצאי שבת וחג פתיחה – חצי שעה מצאת השבת. סגירה – 23:30
  • כתובת: עמק זבולון 24, מודיעין מכבים רעות
  • פרטי התקשרות: 050-899-205908-852-8585

מודיעין סנטר

מתחם הקניות מודיעין סנטר עבר מתיחת פנים לפני כשנתיים וניתן למצוא בו קשת רחבה של חנויות המתפרשות על פני שתי קומות הפונות יחדיו אל רחבה גדולה ומוצלת.

מה אפשרת למצוא במודיעין סנטר? במרכז הקניות מודיעין סנטר פועלות חנויות נוחות, כמו טמבורייה, שירותי מנעולים, חנות צילום, החלפת כספים, בנקים ודואר. בנוסף לאלו ישנן חנויות בוטיק לבגדי ילדים ונשים, חנויות משקפיים ואופטיקה, חנות לבגדי ספורט וריקוד, חנות תכשיטים ושעונים ואפילו סטודיו לקעקועים. בתחום האוכל וההסעדה ניתן למצוא את סניפי מודיעין של רשתות "אצא סושי בר", ו"ניו דלי", בית קפה, פיצריות וגם מסעדת המבורגרים.

  • שעות פעילות : 
    בימים א'-ה' בין השעות: 07:00-22:30
    בימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-15:30
    במוצאי שבת וחג פתיחה – חצי שעה מצאת השבת. סגירה – 23:00
  • כתובת: צאלון 21, מודיעין מכבים רעות

מרכז מסחרי סולומון סנטר

מרכז סולומון סנטר מודיעין, הנמצא בין עמק בית שאן לעמק זבולון, מציע מגוון רחב של חנויות לצרכי יום יום שונים. המרכז פועל בימים ראשון עד שישי.

מה אפשר למצוא בסולומון סנטר? מבין חנויות מרכז סולומון סנטר ניתן למצוא מרפאות לבריאות המשפחה, מרפאת שיניים, קוסמטיקאית, מספרה, מכון פדיקור ומניקור, סטודיו לעיצוב ודפוס, חנות פרחים וגם סניף של דואר ישראל. במקום פועלים בית הקפה "כרמיז" וחנות ממתקים.

  • שעות פעילות : 
    בימים א'-ה' בין השעות: 08:00-22:30
    בימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-15:30
    במוצאי שבת וחג פתיחה – חצי שעה מצאת השבת. סגירה – 23:30
  • כתובת: חטיבת גולני 9, מודיעין מכבים רעות
  • פרטי התקשרות: 054-4772979